Le Petit Nicolas

Photo

Télécharger

Le Petit Nicolas
By:Jean-Jacques Sempé,René Goscinny
Published on 2007-03-15 by IMAV éditions

Retrouvez 19 histoires drôles et tendres de Nicolas et de son chouette tas de copains ! Les aventures du Petit Nicolas sont un chef d'œuvre de notre littérature imaginé par deux humoristes de génie : René Goscinny et Jean-Jacques Sempé. |Quand je serai grand, je m'achèterai une classe, rien que pour jouer dedans.| Dans ce volume : - Un souvenir qu'on va chérir - Les cow-boys - Le Bouillon - Le football - On a eu l'inspecteur - Rex - Djodjo - Le chouette bouquet - Les carnets - Louisette - On a répété pour le ministre - Je fume - Le Petit Poucet - Le vélo - Je suis malade - On a bien rigolé - Je fréquente Agnan - Monsieur Bordenave n'aime pas le soleil - Je quitte la maison

This Book was ranked at 42 by Google Books for keyword pond sterling.

Télécharger 

Book ID of Le Petit Nicolas's Books is c4cQCwAAQBAJ, Book which was written byJean-Jacques Sempé,René Goscinnyhave ETAG "y38Qda5zjSs"

Book which was published by IMAV éditions since 2007-03-15 have ISBNs, ISBN 13 Code is 9782365901178 and ISBN 10 Code is 2365901174

Reading Mode in Text Status is true and Reading Mode in Image Status is false

Book which have "180 Pages" is Printed at BOOK under CategoryJuvenile Fiction

This Book was rated by 4 Raters and have average rate at "4.0"

This eBook Maturity (Adult Book) status is NOT_MATURE

Book was written in fr

eBook Version Availability Status at PDF is trueand in ePub is true

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel